هم افزایی دوستانه

ما در این وبلاگ برآنیم تا پیرامون مسائل مهم اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ... به بحث و گفتگو بپردازیم، باشد که ان شاء الله مورد قبول و عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) قرار گیرد.

هم افزایی دوستانه

ما در این وبلاگ برآنیم تا پیرامون مسائل مهم اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ... به بحث و گفتگو بپردازیم، باشد که ان شاء الله مورد قبول و عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) قرار گیرد.

هم افزایی دوستانه

برای سلامتی و فرج آقا و مولامون ،
حضرت مهدی موعود (عج)
14صلوات :
اللهم صل علی محمد و ال محمد
و عجل فرجهم

منتظرتان هستیم:
davidhamidi.iranji@gmail.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
به نام خدا

شرحی بر فعالیت های وبلاگ:

·       ما هر هفته شنبه شبها، جلسه ای با عنوان تحقیق و بررسی مسائل مختلف مذهبی، اخلاقی، سیاسی و ... در سرای محله خانی آبادنو شمالی برگزار میکنیم.

و شکل کلی جلسه به این صورت است که برای هفته بعد یک موضوعی رو معین می کنیم  و همه دوستان یک هفته فرصت دارند تا در مورد ابعاد مختلف اون موضوع تحقیق و بررسی کنند، و بعد همه مطالب رو تحلیل و دسته بندی کرده و خلاصه و چکیده اش رو در اختیار دیگر دوستانمون تو وبلاگ قرار می دهیم، تا اونایی که موفق به حضور در جلسات ما نمی شوند هم بتونن از این طریق جلسات ما رو دنبال کنند.

شما دوستان عزیز هم که نمی تونید در جلسات ما حضور داشته باشید. می تونید مقالات، اطلاعات و یا موضوع های مد نظرتون رو از طریق همین وبلاگ در اختیار ما قرار بدهید، تا با کمک شما بتونیم مطالب مفید تر و جامع تری رو در اختیار دیگر دوستانمون قرار بدهیم.

 

·       در ضمن سه شنبه شبها هم ساعت 21:00 در سرای محله خانی آباد نو شمالی جلسه ای تحت عنوان قرائت و آموزش قرآن کریم داریم، که تصاویر جلسات رو هر هفته میتونید در وبلاگ مشاهده کنید .

 

·       همچنین ما هر هفته، با انتخاب یک رفتار عملی، اون رو سر لوحه رفتارهای روزمره مون قرار می دهیم. و سعی می کنیم تا اون هفته تمرکز بیشتری روی اون موضوع بگذاریم. مثلاً : این هفته کمتر دروغ بگیم، سعی کنیم تا نمازمون رو سر وقت بخونیم، تو کارهای خونه مشارکت بیشتری داشته باشیم، ویا به پدر و مادرمون احترام بیشتری بگذاریم و ... .  

با این هدف که شاید همین شروعی باشه برای تصحیح اخلاق و رفتار شخصی و  اجتماعی مون .




شما دوستان عزیز از طریق فرم زیر و یا با استفاده از شماره تلفن های زیر می توانید با ما تماس بگیرید:



سعید :        9192101583  98+

داود   :        9126125294  98+                            davidhamidi.iranji@gmail.com

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.